Проекти

 

З ініціативи членів Української асоціації дослідників освіти (УАДО) започатковано Українські академічні діалоги освітян (УАДО). Це можливість неформального спілкування членів асоціації щодо питань, які їх турбують. Тематику діалогів пропонують члени асціації. Запрошуємо до співпраці.

1

Українська асоціація дослідників освіти розпочинає новий проект «Сприяння міжкультурному діалогу щодо реформування освіти в Чернівецькій області», право на реалізацію якого здобула в результаті конкурсного відбору. Термін реалізації проекту 02 травня 2018 - 31 листопада 2018 рр. Його мета - проведення емпірико-соціологічного та аналітичного дослідження  серед усіх зацікавлених сторін щодо реалізації ст.

Українська асоціація дослідників освіти розпочала реалізацію проекту "Європейська якість освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні" за підтримки Прогарми Еразмус+ Жан Моне Європейської Комісії. 28 січня – 02 лютого 2018 року в м. Трускавець пройшла І Зимова школа Української асоціації дослідників освіти (УАДО) «Європейські індикатори якості освітніх досліджень».

Українська асоціація дослідників освіти розпочала Всеукраїнське моніторингове опитування викладання і навчання (за методологією TALIS). Дослідницький проект реалізується впродовж 1 лютого - 31 серпня 2017 року серед директорів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у межах проекту «Вчитель». Ініціатива УАДО підтримана Міністерством освіти і науки України, про що свідчить Лист МОН України «Про проведення моніторингового дослідження» № 1/9-64 від 07.02.2017.

Team of the project

Project Lead:

Mariia Vitrukh (MPhil, University of Cambridge, UK)

Українська асоціація дослідників освіти з червня 2016 року до червня 2017 року реалізовувала річний грантовий проект посольства США в Україні на тему "Підтримка реформування вищої освіти в Україні" (Enhancing Higher Education Reform in Ukraine). Мета проекту -  сприяння реформуванню вищої освіти в Україні шляхом підвищення рівня професіоналізму університетів в навчальній та науковій діяльності, залучення викладачів до обміну академічним досвідом, проведення емпіричних досліджень в освіті.